23. Co zrobić jeśli e-płatność się nie powiodła?

Jeśli płatność w systemie tpay.com, PayPal lub Elavon nie powiodła się, wówczas prosimy o dokonanie przelewu na nasze konto bankowe:

ETERNEL.pl, ul. Ceglana 8, 05-270 Marki
Alior Bank SA, nr rachunku: 43 2490 0005 0000 4500 1151 9324

W tytule przelewu prosimy wpisać numer zamówienia w sklepie eternel.pl.

<<< POWRÓT

IdoSell Trusted Reviews
5.00 / 5.00 4 reviews
IdoSell Trusted Reviews
2020-09-21
courant normal ,tres bien fait
2020-07-01
Profesjonalnie i bardzo szybko.
Diese Seite nutzt Cookies für verschiedene Dienstleistungen. Die Richtlinien zur Verwendung von Cookies werden hierbei eingehalten. Sie können die Bedingungen für die Speicherung sowie den Zugriff auf die Cookie-Dateien in Ihrem Web-Browser festlegen.
ICH NEHME AN
pixel