23. Co zrobić jeśli e-płatność się nie powiodła?

Jeśli płatność w systemie tpay.com, PayPal lub Elavon nie powiodła się, wówczas prosimy o dokonanie przelewu na nasze konto bankowe:

ETERNEL.pl, ul. Ceglana 8, 05-270 Marki
Alior Bank SA, nr rachunku: 43 2490 0005 0000 4500 1151 9324

W tytule przelewu prosimy wpisać numer zamówienia w sklepie eternel.pl.

<<< POWRÓT

Zaufane Opinie IdoSell
5.00 / 5.00 4 opinie
Zaufane Opinie IdoSell
2020-07-12
Uwielbiam ten produkt przede wszystko za zapach
2020-08-13
Profesjonalna sprawna wysyłka z dobrze zapakowanym towarem.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Mają Państwo możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie serwisu. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza akceptację plików cookies, co będzie skutkowało zapisywaniem ich na Państwa urządzeniach. Wykorzystanie ich pozwala nam zapewnić Państwu maksymalną wygodę przy korzystaniu z naszych serwisów.
AKCEPTUJĘ
pixel