33. Jak złożyć reklamację?

Wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie internetowym są objęte gwarancją producenta i podlegają wymianie, jeśli mają wady fabryczne. Gwarancja udzielana jest na okres 24 miesięcy.

Gwarancją nie są objęte uszkodzenia spowodowane nieodpowiednim użytkowaniem lub uszkodzenia mechaniczne.

Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nasz sklep przesyłki z reklamowanym produktem. Reklamację można złożyć za pośrednictwem poczty lub kuriera, wysyłając reklamowany produkt z wypełnionym formularzem reklamacji i kopią paragonu/faktury na nasz adres.

Szczegółowe informacje o sposobie złożenia reklamacji znajdują się TUTAJ.

<<< POWRÓT

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
AKCEPTUJĘ
pixel