5. Czy mogę zmienić zamówienie?

Do momentu przekazania zamówienia do realizacji Klient może anulować lub zmienić zamówienie. W przypadku przekazania zamówienia do realizacji, zostaje ono przekazane do magazynu, a w związku z tym nie ma możliwości wprowadzenia w nim żadnych zmian.

W celu zmiany złożonego zamówienia:

  1. zaloguj się na swoim koncie na eternel.pl,
  2. przejdź do sekcji "Zamówienia i dostępne środki" (zamówienia bieżące),
  3. znajdź zamówienie, które chcesz zmienić,
  4. wybierz funkcję "Edytuj zamówienie",
  5. postępuj zgodnie ze wskazówkami na ekranie,
  6. zatwierdź zmianę na ostatnim ekranie edytowanego zamówienia.   

<<< POWRÓT

IdoSell Trusted Reviews
5.00 / 5.00 3 reviews
IdoSell Trusted Reviews
2020-07-01
Profesjonalnie i bardzo szybko.
2020-07-12
Uwielbiam ten produkt przede wszystko za zapach
Diese Seite nutzt Cookies für verschiedene Dienstleistungen. Die Richtlinien zur Verwendung von Cookies werden hierbei eingehalten. Sie können die Bedingungen für die Speicherung sowie den Zugriff auf die Cookie-Dateien in Ihrem Web-Browser festlegen.
ICH NEHME AN
pixel