5. Czy mogę zmienić zamówienie?

Do momentu przekazania zamówienia do realizacji Klient może anulować lub zmienić zamówienie. W przypadku przekazania zamówienia do realizacji, zostaje ono przekazane do magazynu, a w związku z tym nie ma możliwości wprowadzenia w nim żadnych zmian.

W celu zmiany złożonego zamówienia:

  1. zaloguj się na swoim koncie na eternel.pl,
  2. przejdź do sekcji "Zamówienia i dostępne środki" (zamówienia bieżące),
  3. znajdź zamówienie, które chcesz zmienić,
  4. wybierz funkcję "Edytuj zamówienie",
  5. postępuj zgodnie ze wskazówkami na ekranie,
  6. zatwierdź zmianę na ostatnim ekranie edytowanego zamówienia.   

<<< POWRÓT

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
AKCEPTUJĘ
pixel