5. Czy mogę zmienić zamówienie?

Do momentu przekazania zamówienia do realizacji Klient może anulować lub zmienić zamówienie. W przypadku przekazania zamówienia do realizacji, zostaje ono przekazane do magazynu, a w związku z tym nie ma możliwości wprowadzenia w nim żadnych zmian.

W celu zmiany złożonego zamówienia:

  1. zaloguj się na swoim koncie na eternel.pl,
  2. przejdź do sekcji "Zamówienia i dostępne środki" (zamówienia bieżące),
  3. znajdź zamówienie, które chcesz zmienić,
  4. wybierz funkcję "Edytuj zamówienie",
  5. postępuj zgodnie ze wskazówkami na ekranie,
  6. zatwierdź zmianę na ostatnim ekranie edytowanego zamówienia.   

<<< POWRÓT

Zaufane Opinie IdoSell
5.00 / 5.00 4 opinie
Zaufane Opinie IdoSell
2020-07-12
Uwielbiam ten produkt przede wszystko za zapach
2020-08-13
Profesjonalna sprawna wysyłka z dobrze zapakowanym towarem.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Mają Państwo możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie serwisu. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza akceptację plików cookies, co będzie skutkowało zapisywaniem ich na Państwa urządzeniach. Wykorzystanie ich pozwala nam zapewnić Państwu maksymalną wygodę przy korzystaniu z naszych serwisów.
AKCEPTUJĘ
pixel