6. Czy można połączyć dwa zamówienia?

Tak, istnieje możliwość połączenia zamówień, o ile mają one taką samą formę płatności, ten sam sposób dostawy i ten sam adres dostawy.

Jeżeli żadne z zamówień nie zostało jeszcze wysłane, a zamówienia zostały połączone, wówczas oba zamówienia wysyłamy jednocześnie (w jednej paczce) i pobieramy opłatę za przesyłkę tylko raz.

W celu połączenia zamówienia prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

<<< POWRÓT

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Mają Państwo możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie serwisu. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza akceptację plików cookies, co będzie skutkowało zapisywaniem ich na Państwa urządzeniach. Wykorzystanie ich pozwala nam zapewnić Państwu maksymalną wygodę przy korzystaniu z naszych serwisów.
AKCEPTUJĘ
pixel