7. Dlaczego zamówienie zostało anulowane?

Zamówienie mogło zostać anulowane z różnych przyczyn związanych np. z dostępnością produktu, płatnością lub adresem dostawy. Możemy anulować zamówienie jeśli w terminie 3 dni od dnia przyjęcia zamówienia do realizacji nie otrzymamy wpłaty w pełnej wysokości za to zamówienie (dotyczy zamówień z przedpłatą). Zamówienie może być również anulowane, gdy nie zostanie przez Państwa potwierdzone w ciągu 3 dni (dotyczy zamówień płatnych przy odbiorze).

Zamówienie może zostać anulowane także wówczas, gdy przesyłka nie zostanie przez Państwa odebrana.

Jeśli zamówienie (lub jego część) zostaje anulowane, odpowiednia kwota zostanie oczywiście zwrócona na Państwa konto bankowe. Zwrot pieniędzy trwa do 7 dni od dnia, w którym otrzymamy od Państwa prawidłową dyspozycję w zakresie zwrotu wpłaty.

Szczegółowe informacje o możliwości anulowania zamówienia znajdują się w naszym Regulaminie

<<< POWRÓT

This page uses cookie files to provide its services in accordance to Cookies Usage Policy. You can determine conditions of storing or access to cookie files in your web browser.
Close
pixel