7. Dlaczego zamówienie zostało anulowane?

Zamówienie mogło zostać anulowane z różnych przyczyn związanych np. z dostępnością produktu, płatnością lub adresem dostawy. Możemy anulować zamówienie jeśli w terminie 3 dni od dnia przyjęcia zamówienia do realizacji nie otrzymamy wpłaty w pełnej wysokości za to zamówienie (dotyczy zamówień z przedpłatą). Zamówienie może być również anulowane, gdy nie zostanie przez Państwa potwierdzone w ciągu 3 dni (dotyczy zamówień płatnych przy odbiorze).

Zamówienie może zostać anulowane także wówczas, gdy przesyłka nie zostanie przez Państwa odebrana.

Jeśli zamówienie (lub jego część) zostaje anulowane, odpowiednia kwota zostanie oczywiście zwrócona na Państwa konto bankowe. Zwrot pieniędzy trwa do 7 dni od dnia, w którym otrzymamy od Państwa prawidłową dyspozycję w zakresie zwrotu wpłaty.

Szczegółowe informacje o możliwości anulowania zamówienia znajdują się w naszym Regulaminie

<<< POWRÓT

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Mają Państwo możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie serwisu. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza akceptację plików cookies, co będzie skutkowało zapisywaniem ich na Państwa urządzeniach. Wykorzystanie ich pozwala nam zapewnić Państwu maksymalną wygodę przy korzystaniu z naszych serwisów.
AKCEPTUJĘ
pixel