Sposób i czas dostawy w Polsce

Cenisz sobie wygodną i szybką dostawę zamówionych kosmetyków?
W éternel.pl dostarczymy zamówione kosmetyki tam gdzie sobie tego życzysz - szybko i wygodnie!

Dostawy są realizowane na terenie całej Polski oraz do wybranych państw Europy i Świata.
Umożliwiamy aż 5 wygodnych metod dostawy zamówienia, w tym odbiór osobisty w ponad 30.000 punktach w całej Polsce. Zamówienia od 200 zł dostarczamy na terenie Polski na nasz koszt! Dostawę możesz również opłacić punktami zgromadzonymi w naszym programie lojalnościowym!

Ceny i terminy dostaw na terenie Polski:

Sposób i przewidywany czas dostawy

Forma płatności

Wartość zamówienia

do 199,99 zł

od 200,00 zł

ODBIÓR OSOBISTY

PACZKA W RUCHU 1
dostawa 2-3 dni robocze

 przelew, karta, PayPal

5,90 zł

0,00 zł

 gotówka przy odbiorze

7,90 zł

0,00 zł

PACZKOMATY
INPOST
2

dostawa w 2-3 dni robocze

 przelew, karta, PayPal

7,90 zł

0,00 zł

 karta przy odbiorze

9,90 zł

0,00 zł

POCZTA POLSKA 3
dostawa w 2-3 dni robocze

 przelew, karta, PayPal

9,90 zł

0,00 zł

 gotówka lub karta przy odbiorze

11,90 zł

0,00 zł

DOSTAWA POD WSKAZANY ADRES

POCZTA POLSKA 3
dostawa w 2-3 dni robocze

 przelew, karta, PayPal

11,90 zł

0,00 zł

 gotówka przy odbiorze

13,90 zł

0,00 zł

KURIER DPD 4
dostawa w 1-3 dni robocze

 przelew, karta, PayPal

13,90 zł

0,00 zł

 gotówka przy odbiorze

15,90 zł

0,00 zł

Podane ceny są cenami brutto i zawierają podatek VAT. Realizacja zamówienia wynosi maksymalnie 7 dni roboczych liczonych od dnia rozpoczęcia realizacji zamówienia. Do czasu realizacji zamówienia przez sklep należy dodać czas przewoźnika, który jest podany powyżej.

1). Paczka w RUCHu
Ubezpieczona paczka możliwa do odebrania w ponad 22.500 kiosków RUCHu i punktów partnerskich RUCH. Przy odbiorze paczki z kiosku Ruchu należy podać numer przesyłki oraz 4-cyfrowy kod, który jest przesyłany w wiadomości SMS. Przesyłka będzie czekać w kiosku RUCHu przez 5 dni roboczych. Po tym okresie zamówienie zostanie zwrócone do naszego sklepu. Nieodebranie przesyłki jest jednoznaczne z anulowaniem zamówienia. Maksymalna kwota płatności gotówką przy odbiorze to 500 zł. Opcja dostawy nie jest dostępna dla towarów o dużym gabarycie. W punktach odbioru RUCHu nie są przyjmowane zwroty oraz reklamacje. Przesyłkę można na bieżąco monitorować na stronie internetowej https://www.paczkawruchu.pl/#/pl/sledz-przesylke/. więcej >>>

2). Paczkomaty InPost
Nowoczesny system ponad 2.000 skrytek pocztowych. Odbiór paczki jest możliwy po otrzymaniu od firmy InPost wiadomości e-mail lub SMS, potwierdzającej możliwość odbioru. Przy odbiorze paczki z paczkomatu należy podać numer telefonu komórkowego podany podczas składania zamówienia oraz kod, który jest przesyłany w wiadomości SMS. Przesyłka będzie czekać w paczkomacie 3 dni kalendarzowe. Po tym okresie, przez kolejnych 10 dni kalendarzowych, paczkę można odebrać w najbliższym oddziale InPost. Po 14 dniach od momentu dostarczenia paczki do paczkomatu przesyłka zostanie odesłana do naszego sklepu. Nieodebranie przesyłki jest jednoznaczne z anulowaniem zamówienia. Maksymalna kwota płatności kartą płatniczą (w paczkomacie) to 500 zł. Przesyłki są ubezpieczone. Opcja dostawy nie jest dostępna dla towarów o dużym gabarycie. Przesyłkę można na bieżąco monitorować na stronie internetowej http://paczkomaty.pl/pl/znajdz-paczke. więcej >>>

3). Poczta Polska
Nowoczesna i szybka przesyłka realizowana przez Pocztex - Kuriera Poczty Polskiej. Zamówienie zostanie dostarczone pod wskazany adres lub – przy wyborze opcji „odbiór w punkcie” – odbierzesz je w jednej z ponad 4100 placówek Poczty Polskiej (przedpłata lub pobranie) lub na jednej z blisko 1000 stacji paliw Orlen (tylko przedpłata). Przy odbiorze osobistym w placówce Poczty Polskiej możesz zapłacić przy odbiorze gotówką lub kartą płatniczą. Twoja paczka jest ubezpieczona. Termin doręczenia zakupów najczęściej wynosi 2 dni robocze, licząc od chwili nadania przesyłki. Otrzymasz wiadomość SMS lub e-mail informujący o postępie dostawy. Przesyłkę można na bieżąco monitorować na stronie internetowej http://sledzenie.poczta-polska.pl. więcej >>>

4). Kurier DPD
Ubezpieczone przesyłki - w 99% dostarczane następnego dnia (max. 3 dni). Kurierzy doręczają przesyłki od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 9-17. Prosimy wybrać taki adres dostawy dla przesyłki, aby możliwe było jej skuteczne doręczenie w tych godzinach. W przypadku wskazania adresu miejsca pracy konieczne jest podanie nazwy firmy. Szczegóły dotyczące numeru nadania przekazujemy poprzez e-mail wysyłany po przekazaniu paczki firmie kurierskiej. Przesyłkę można na bieżąco monitorować na stronie internetowej https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel. więcej >>>

Sprawdź każdą odbieraną przesyłkę

Prosimy o dokładne sprawdzenie odbieranej przesyłki. Jeżeli jest ona uszkodzona, należy otworzyć paczkę przy kurierze lub w obecności listonosza. W przypadku uszkodzenia zawartości - należy spisać protokół szkody (protokół uszkodzenia przesyłki). Będzie on pomocny przy reklamacji usługi doręczenia.

Ceny i terminy dostaw do Państw Unii Europejskiej oraz do wybranych Państw spoza Unii Europejskiej za pośrednictwem Poczty Polskiej - kliknij TUTAJ.

Logo DPDCeny i terminy dostaw do Państw Unii Europejskiej oraz do wybranych Państw spoza Unii Europejskiej za pośrednictwem firmy DPD - kliknij TUTAJ.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
AKCEPTUJĘ
pixel