Szczegóły dostawy poprzez Kuriera DPD

Dostawa zamówień jest realizowana przez jedną z największych firm kurierskich w Polsce - DPD
  • podczas składania zamówienia możesz wybrać opcję dostawy "Kurier DPD" i wskazać adres dostawy. Podczas realizacji zamówienia poinformujemy Cię (e-mail/SMS) o numerze przesyłki oraz o przewidywanym terminie doręczenia.
  • kurierzy doręczają przesyłki od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godz. 9-17, dlatego najlepiej jest podać jako adres dostawy miejsce, w którym jesteśmy w tych godzinach - może to być miejsce pracy (koniecznie podajemy wtedy nazwę firmy). Kurier nie ma obowiązku uwzględniać sugerowanego przez Klienta czasu dostawy i nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego przed doręczeniem.
  • za zamówienie możesz zapłacić w momencie składania zamówienia (przelewem bankowym, e-transferem, kartą płatniczą) lub przy odbiorze – gotówką lub kartą płatniczą. Wszyscy kurierzy DPD zostali wyposażeni w terminale, które umożliwiają dokonanie płatności kartą. Usługa ta jest dostępna na terenie całego kraju.
  • przewidywany czas dostawy przesyłki to następny dzień roboczy od daty jej wysłania, a maksymalny czas dostawy to 3 dni. Kurier podejmuje maksymalnie 2 próby doręczenia. Prosimy o obecność pod adresem doręczenia przesyłki, by ją odebrać.
  • w przypadku, gdy kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem dostawy, pozostawi awizo w celu odbioru zamówienia w centrum logistycznym DPD. Dlatego najlepiej jest odebrać przesyłkę podczas pierwszej wizyty Kuriera.
W przypadku dodatkowych pytań lub problemów z odebraniem przesyłki prosimy o kontakt z firmą kurierską DPD pod numerem telefonu 801 400 373* lub 22 577 55 55* (pn.-pt. w godz. 8-20, soboty w godz. 8-14), e-mail: cc@dpd.com.pl *koszt połączenia wg taryfy operatora

<<< sprawdź pozostałe formy dostawy zamówień

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
AKCEPTUJĘ
pixel